Соціально-гуманітарні дисципліни
Тема веб-квесту:
Освіта впродовж життя у розвинених країнах
Анотація (короткий опис):
навчання впродовж усього життя може бути максимально продуктивним і результативним і для особи, і для суспільства водночас.
Очікувані цілі:
у
результаті проходження веб-квесту слухачі :
- повинні дізнатися про особливості освіти дорослих в різних країнах світу
- ознайомитися з визначеннями та тенденціями розвитку освіти впродовж життя в Україні та країнах світу.
- сформувати основні уявлення про форми та засади організації освіти впродовж життя в країнах світу.
Автор веб-квесту:
Дудко Н.В.
Дудко Н.В.
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
|
5
|
Наявність
і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
Ролі та завдання:
Роль 1. Науковець-дослідник (вивчає теоретичні основи даного питання).
Роль 2. Вчитель-практик
(вивчає особливості освіти дорослих в різних країнах
світу).
Роль 3. Вчитель,
який дістає неформальну освіту (хоче зробити власні висновки щодо
навчання дорослих в різних країнах світу).
Хід роботи:
1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі та згідно обраної ролі.
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
- сторінка сайту чи блогу та інше.
4. Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати
роботи"
Прізвище
та ініціали
Мультимедійна
презентація
Додаткові
матеріали
(за
потреби)
Групова робота
Столяревська
Лариса Юріївна
Ярина
Галина Миколаївна
Пікульова
Катерина Миколаївна
Євдокимова
Людмила Миколаївна
Конько
Микола Іванович
Шурхаленко
Людмила
Григорівна
посилання
посилання
Ткаченко
Алла
Миколаївна
Табаченко
Олена
Миколаївна
Групова робота
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати
роботи"
Прізвище
та ініціали
|
Мультимедійна
презентація
|
Додаткові
матеріали
(за
потреби)
|
||
Групова робота
|
||||
Столяревська
Лариса Юріївна
|
||||
Ярина
Галина Миколаївна
|
||||
Пікульова
Катерина Миколаївна
|
||||
Євдокимова
Людмила Миколаївна
|
||||
Конько
Микола Іванович
|
||||
Шурхаленко
Людмила
Григорівна
|
посилання
|
посилання
|
||
Ткаченко
Алла
Миколаївна
|
||||
Табаченко
Олена
Миколаївна
|
||||
Групова робота
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар