Педагогічна інноватика
Тема веб-квесту:
Інформаційні та здоров’язбережувальні технології у навчанні біології – конфлікт чи взаємодія?
Інформаційні та здоров’язбережувальні технології у навчанні біології – конфлікт чи взаємодія?
Анотація (короткий опис):
Метою виконання слухачами даного веб-квесту є аналіз
засобів, методів та прийомів використання на уроках біології здоров’язбережувальних
та інформаційних технологій, а також знаходження алгоритму їх ефективного
поєднання з врахуванням методичних, психологічних та дидактичних аспектів
Очікувані цілі:
2. Формування уміння роботи зі джерелами Інтернет
3. Удосконалення інноваційної спрямованості навчання
4. Оволодіння основними навичками роботи з квест-технологіями.
Автор веб-квесту:
Гиря О.О – к.пед.н., доцент кафедри професійної
освіти та менеджменту, Заслужений вчитель України
Критерії оцінювання:
№ з/п
|
Критерії
|
Так/Ні
+/-
|
1
|
Відповідність
змісту темі згідно ролі
|
|
2
|
Унікальність
та оригінальність інформації
|
|
3
|
Відсутність
помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних
графічних об’єктів)
|
|
4
|
Оригінальність
дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів
|
|
5
|
Наявність
і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем
|
|
6
|
Виваженість
добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту
|
|
7
|
Доцільність
використання інтерактивних елементів
|
Рекомендовані джерела:
№ з/п
|
Рекомендовані
джерела
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
Ролі та завдання:
Роль 1. Учитель-практик: Вивчає досвід поєднання інформаційних та здоров’язбережувальних технологій на уроках біології
Роль 2. Аналітик: Аналізує позитивні та
негативні риси використання інформаційних технологій та їх вплив на здоров’язбереження
Роль
3. Науковець: Розробляє
теоретичні основи та методичні рекомендації стосовно використання інформаційних
та здоров’язбережувальних технологій на
уроках біології
Роль 4.Історик: Вивчає теоретичні аспекти проблеми: сутність інформаційних та здоров’язбережувальних технологій; умови застосування інформаційних та здоров’язбережувальних технологій на уроках біології; компетентності, на формування яких впливають дані технології.
Хід роботи:
1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл (групова форма роботи).
2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по темі та згідно обраної ролі.
3. Створити наступні продукти:
3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).
3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).
3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали, використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).
3.4. А також за потреби:
- відеоролик;
- фотозвіт;
- буклет;
- сторінка сайту чи блогу та інше.
4. Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".
5. Продумати виступ.
Результати роботи по темі веб-квесту:
Таблиця "Результати роботи".
Прізвище та
ініціали
|
Мультимедійна
презентація
|
Додаткові
матеріали
(за потреби)
|
|
Групова робота
|
|||
Яковенковна
Наталія Анатоліївна
|
|||
Ярова
Олена Олексіївна
|
|||
Литвиненко
Антонина Викторовна
|
|||
Мащенко
Инна Ивановна
|
|||
Шевченко
Лариса Юріївна
|
|||
Кальченко
Людмила Іванівна
|
|||
Грицан
Любов Миколаївна
|
|||
Групова робота
|
Немає коментарів:
Дописати коментар