Педагогічна інноватика

Педагогічна інноватика

 Тема веб-квесту:
Інформаційні та здоров’язбережувальні технології у навчанні біології – конфлікт чи взаємодія?

Анотація (короткий опис):
Метою виконання слухачами даного веб-квесту є аналіз засобів, методів та прийомів використання на уроках біології здоров’язбережувальних та інформаційних технологій, а також знаходження алгоритму їх ефективного поєднання з врахуванням методичних, психологічних та дидактичних аспектів

Очікувані цілі:
1. Розвиток інформаційної компетентності вчителя біології
2. Формування уміння роботи зі джерелами Інтернет
3. Удосконалення інноваційної спрямованості навчання
4. Оволодіння основними навичками роботи з квест-технологіями.

Автор веб-квесту: 
Гиря О.О – к.пед.н., доцент кафедри професійної освіти та менеджменту, Заслужений вчитель України

Критерії оцінювання:
№ з/п
Критерії
Так/Ні
+/-
1
Відповідність змісту темі згідно ролі

2
Унікальність та оригінальність інформації

3
Відсутність помилок (орфографічних, граматичних, непрацюючих посилань та невірних графічних об’єктів)

4
Оригінальність дизайну, загальний вигляд, використання кольорів, читабельність шрифтів

5
Наявність і доцільність добору та використання діаграм, графіків, схем

6
Виваженість добору зображень, їх розміщення та розмір, відповідність змісту

7
Доцільність використання інтерактивних елементів


Рекомендовані джерела: 


№ з/п
Рекомендовані джерела
1
2
3
4
5
6

Ролі та завдання:

Роль 1.
Учитель-практик: Вивчає досвід поєднання інформаційних та здоров’язбережувальних технологій на уроках біології
Роль 2. Аналітик: Аналізує позитивні та негативні риси використання інформаційних технологій та їх вплив на здоров’язбереження
Роль 3. Науковець: Розробляє теоретичні основи та методичні рекомендації стосовно використання інформаційних та здоров’язбережувальних технологій на уроках біології
 
Роль 4.Історик: Вивчає теоретичні аспекти проблеми: сутність інформаційних та здоров’язбережувальних технологій; умови застосування інформаційних та здоров’язбережувальних технологій на уроках біології; компетентності, на формування яких впливають дані технології.

Хід роботи:

 

1. Обрати роль, яку будете виконувати та внести дані в файл  (групова форма роботи).

2. Знайти в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі  та згідно обраної ролі. 

3. Створити наступні продукти:

3.1. Мультимедійну презентацію відповідно шаблону (індивідуальна форма роботи).

3.2. Онлайн газету, на якій розмістити текстову, фото та відео інформацію за темою веб-квесту (групова форма роботи).

3.3. Інтерактивні дидактичні матеріали,  використовуючи запропоновані Інтернет-сервіси (індивідуальна форма роботи).

3.4. А також за потреби:

- відеоролик;

- фотозвіт;

- буклет;

-  сторінка сайту чи блогу та інше.

4.  Розмістити посилання на створені продукти відповідно ролі у таблиці "Результати роботи".

5. Продумати виступ.

 

Результати  роботи по темі веб-квесту:

Таблиця "Результати роботи".

 

 

Прізвище та ініціали
Мультимедійна презентація
Додаткові матеріали
(за потреби)
Групова робота
Яковенковна
 Наталія Анатоліївна

Ярова 
Олена Олексіївна
Литвиненко 
Антонина Викторовна
Мащенко
Инна Ивановна
Шевченко
Лариса Юріївна
Кальченко
Людмила Іванівна
Грицан
Любов Миколаївна
Групова робота

Немає коментарів:

Дописати коментар